Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017

Engineer

Servicedesk Engineer  

Hey (junior) Servicedesk Engineer! Tof dat je interesse hebt om eventueel bij ons te komen werken. We blijven groeien dus onze servicedesk kan jou hulp goed gebruiken! Onze servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Als servicedesk engineer los je de meest voorkomende ICT problemen bij onze klanten op en ga je samen met je collega’s van het beheer team op zoek naar de oplossing voor uitdagende ICT problemen en projecten. Wordt jij blij van het ondersteunen van een breed scala aan Limburgse bedrijven met hun ICT omgeving? Dan drink ik graag een kopje koffie met je.

Wil je nu direct al meer weten? Bel me gerust op 0475-497341 of stuur me een mailtje op l.pijls@arrowsict.nl

Over ons

Mijn naam is Luc Pijls, ik heb 17 jaar geleden Arrows ICT Solutions opgericht. Natuurlijk hoort bij ondernemen het verkopen van onze dienstverlening en het praten met klanten maar ik ben vooral een echte techneut.

Wat voor club zijn we

We zijn een kleine club met grote ambities, maar omdat praatjes geen gaatjes vullen:

  • We zijn driedubbel gecertificeerd, de ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510.
  • Al onze klanten worden geholpen volgens het Managed Services Model
  • Er zijn geen creatieve constructies met onze klanten, elke klant helpen we 100% en je mag ze net zoveel en lang helpen als nodig is. Ze krijgen er nooit een extra factuur voor.
  • We automatiseren zaken die vaker dan twee keer gedaan moeten worden, ik heb liever dat je een week lang werkt aan één procent optimaliseren dan dat je een uur rond moet klikken.
  • Geen uurtje-factuurtje klanten, je mag er dus alles aan doen om klanten blij te maken en dingen nog beter te maken zonder dat er mensen klagen over uren. Als het iets beter maakt mag je het doen.

Wat kun je verwachten

  • 100% vrijheid. We zijn wel een servicebedrijf dus onze klanten moeten geholpen worden tijdens hun openingstijden. Maar hoe je voor de rest je werk en dag regelt is helemaal aan jou, als het werk maar gedaan wordt, goed en doordacht.
  • Jij bent de baas. Ik verwacht verantwoordelijkheidsgevoel en dat je elke dag probeert nog beter te zijn.
  • Overuren hoeft niet. Daarmee bedoel ik: Je moet je werk af hebben en klanten moeten blij zijn, overuren is niet de norm maar resultaat opleveren. Natuurlijk is het soms druk en hoop ik wel dat je dan even dat stapje meer wilt doen.
  • Mooi kantoor: We zitten in een oud advocatenkantoor, check onze website eens.
  • Werken waar je wilt: Hierbij hoort een volledige thuiswerkplek, laptop, telefoon abonnement, enzovoort.

Dikke automatisering

Wedden dat je dit vet vindt! Plan gerust een moment met me in en ik laat je zien hoe we werken en met welke tools. 

  • Geautomatiseerde changemanagement: Alles wordt bijgehouden, je weet precies wat er gebeurd is, door wie en wanneer.
  • Geautomatiseerde documentatie: Natuurlijk is niet alles geautomatiseerd maar waar dit kan is het geautomatiseerd, uiteraard werkt alle door ons gebruikte software op basis van API’s met elkaar samen.
  • Geautomatiseerde back-up controle: Handmatig back-ups controleren is saai toch? Geen stress, ook dit is helemaal onder controle.
  • We werken met Autotask: Ken je dit nog niet? Dan laten we het graag zien! We denken daarnaast ook dat het echt super strak is ingeregeld, we werken al jarenlang samen met echte Autotask experts om het voor jullie nog beter te maken.
  • Geïntegreerde monitoring: Je neemt systemen direct vanuit een melding over en alle historie en documentatie is met een druk op de knop te raadplegen.
  • Niet werken vanuit je mail: Alles staat dus in Autotask en wordt daar ook gepland. Je mail hoef je in principe niet te gebruiken en bij te houden. We communiceren verder intern via Teams.

Spreekt dit je aan? Dan wil ik graag kennis met je maken! Stuur me dan jou CV en motivatie per mail op vacature@arrowsict.nl en dan spreken we elkaar snel onder het genot van een "bakkie"